dinsdag 15 januari 2008

Minder leuk nieuws

Nee nee, het is hier niet altijd rozegeur en maneschijn, maar soms ook eens dikke shit. Vorige week donderdag (3/1), op de laatste avond voor onze bezoekers, werden we overvallen. Ik droeg Hilde haar schoudertas over mijn schouder en onder mijn arm en die werd met enkele stevige rukken van eigenaar veranderd. Ik heb nog eens terug getrokken en luid geschreeuwd, maar het kwaad was geschied. In de tas: gsm's, te veel geld, pasport,... Van zowel Hilde, Kris als mezelf. Daarna komt natuurlijk de hele rompslomp en papierwinkel. Het meeste is alweer in orde of toch bijna. We hebben ons zelfde nummer kunnen behouden, maar zijn nog niet bereikbaar (wel vanaf morgen). Samen met onze gsm zijn ook de nummers verdwenen. Ik zou het daarom zeer fijn vinden als je je nummer eens kon doorsturen, als je wil tenminste. Dikke zoenen, Ine-x-.

1 opmerking:

Tellybobs zei

Oesje, dat is minder!