dinsdag 30 oktober 2007

Met enige trots... Sint-Kizito en Kabojja

De jongens van Kabojja tijdens onze verwelkoming. Die drums zijn echt de max! Ondertussen is ons groepje aangegroeid tot exact 100 leden (de laatste zondag hadden we een schattenjacht voorbereid: 10 groepjes van 10 gastjes, super!!!!).

De meiden van St.-Kizito moeten nog vaak gniffelen als we eraan komen maar om te poseren zijn ze er als de kippen bij! We zijn vorige week gestart met een groepje van 25. Morgen gaan we opnieuw langs en we zijn in blijde verwachting :-) ...

1 opmerking:

ann-sophie zei

Hoi hoi,

Ik ben Ann-Sophie, een studente verpleegkunde, die samen met nog twee andere meisjes van KATHO roeselare vertrek naar Oeganda voor 3 maanden, we vertrekken op 3 maart en we lopen daar stage in het Kagando hospitaal. Aangezien ik jullie blog enorm tof vind, en ik super chirominded ben (zit reeds 13 jaar in de chiro), zou ik het wel tof vinden om dan in 2008 eens contact te zoeken, ik denk dat we veel info en ervaringen aan elkaar kunnen uitwisselen. Na het lezen van jullie blog ben ik nu NOG meer gemotiveerd om te vertrekken,

Alé hou jullie goed daar,

vele groetjes,

Ann-Sophie Serroen
ann-sophie.serroen@student.katho.be
studente derde jaar ziekenhuisverpleegkunde in KATHO Roeselare